List

October 11, 2011

Vilken svordom använder du mest? Jag tror att jag hittar på egna för det mesta. Det kan vara alla möjliga random-ord. Fast den “renodlade” svordom jag använder mest är nog fan eller möjligtvis jävlar.
Äger du en iPod? Nope!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu har jag sex alarm på inför morgondagen, 08.00 08.10 08.20 08.30 08.40 & 08.50! Så ser det ut varje morgon fast med lite varierande tider beroende på när jag börjar.
Hur många resväskor äger du? Ingen resväska direkt.
Använder du flip-flops? Verkligen inte. Använde dock mycket flipflops på mellanstadiet!
Var köper du dina matvaror ifrån? För det mesta blir det ICA men ibland Hemköp.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jobbar man som fotograf så är väl svaret rättså obvious?
Vilken var den senaste filmen du såg? The Heartbreaker, bra film!
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän. Lever i en stor barnfamilj så jag är ganska mättad! Fast jag älskar att umgås med min stooora familj.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En Coca Cola-burk & en påse lösgodis!
Har någon någonsin kallat dig lat? Självklart!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej det gör jag inte.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen cd-spelare, men det finns en ute i vardagsrummet och där ligger det någon bränd blandskiva.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Lars Winnerbäck, Katie Melua, Melody Gardot och One Republic fungerar alltid!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej det tror jag inte!
När var senast någon stötte på dig? Det var nog ett bra tag sedan…
Vad åt du till middag senast? Köttfärsgryta med tomat, ärtor, morötter & champinjoner + ris!
Använder du huvtröjor? Det händer.
Kan du vissla? Nej, & jag har aldrig kunnat!
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma, min finfina mamma!
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Fritt fall & berg-och-dalbanor!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det är nog flertalet personer som gör det, I guess.
Vilket riktnummer befinner du dig i? Tänker inte svara på denna faktiskt.
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Lagomt stort.
Hur många syskon har du? Fyra småsystrar.
Är du blyg inför det motsatta könet? Skulle jag nog inte påstå. Kan vara, men nja!
Vilken film kan du alla replikerna till? The Harry Potter-movies!
Äger du några band t-shirts? Det gör jag faktiskt. En t-shirt med Sex Pistols & en hoodie med Takida! (oooh, minnen!)
När flög du senast? Polen, 2010.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 st.
Läser du för skojs skull? Det gör jag verkligen!
Pratar du några andra språk? Engelska och en del japanska.
Diskar du din egen disk? Nej, det gör diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt? Det har jag.
Har du en stationär dator eller en laptop? Både och.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Inte just nu.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej.
Kan du kasta macka? Nej.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Läsk & lösgodis!
Vem var din favoritlärare och varför? Ted är en skön prick med mycket humor och ett stort hjärta!
Har du dejtat någon av en annan religion? Antagligen, eftersom att jag är ateist.
Vad har du för väder? Det är mörkt, kallt och molnigt.
Har du en blogg? Eh, nej. Absolut inte.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Jag går i gymnasiet typ right now? Men jag måste nog säga svenska & biologi.
Gillar du att flyga? Nej.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Lättsam.
När sov du senast på golvet? Måste ha varit längesen.
Vilken är din favoritdrink? Coca Cola!
Gillar du din boende-situation? Ibland, ibland inte.
Vilken är din mammas hemstad? Eh, stad sa du?
Din pappas hemstad? Eh, stad sa du?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag fungerar oavsett hur lite/mycket jag sover.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Vissa dagar är det, andra inte.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag pratar mycket på lektionstid men jag brukar inte hamna i trubbel för det.
Vilken är din favoritfrukt? Banan tror jag.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Det gör jag.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18!!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Don’t get me started!
Tror du på liv på andra planeter? Rent vetenskapligt, nej. Men jag hoppas!
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Någon på ett internetforum.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag är ateist vilket betyder att jag inte tror på någon gud.
Vad var det senaste du åt? En liten bit av en smörgås.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Jag umgås med flest personer av samma kön men jag måste nog säga att jag kommer bäst överrens med det motsatta könet.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Förnamnet: Det var fint och det var något dom kunde enas om. Andranamn: Det är min mammas. Efternamn: Pappas efternamn är det döpt till men har dock bytt nu, vet inte riktigt varför dom valde pappas.
Gillar du senap? Ohja, det är mumsigt!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Go and fuck yourself and then, come back and be happy! Typ.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det tror jag!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Harry Potter, Sirius Black och Remus Lupin. Är nog även lite lik Christina Yang från Grey’s Anatomy.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej det har jag inte.
Tycker du om att krama folk? Bara mina närmsta vänner och familjemedlemmar.
Skulle du säga att du är trendig? Nej det skulle jag nog inte påstå.
Äger du en digitalkamera? En digital systemkamera, yesbox.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Minerva McGongall & Pansy Parkinson (Harry Potter) rent utseendemässigt.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Inte direkt, men det beror väl på.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Gråter till det mesta inom bokvärlden.
Tycker du att du är attraktiv? Nej det gör jag nog inte.
Vad är du allergisk mot? Orkar inte räkna upp den milslånga listan.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Mamma har sagt att jag skulle hetat Tom.
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla! Älskar att få reda på nya saker om människor.

Leave a comment