It’s just life

November 3, 2011

Längesen jag skrev, som vanligt. Det här med att blogga är inte riktigt min grej har jag kommit fram till. Dom senaste dagarna har iallafall varit otroligt härliga. Har tillbringat tiden med fina människor nere i Linköping. Bäst av allt – fick dela upplevelsen tillsammans med min bästa vän Frida, hela vägen, hela tiden.

Jag är otroligt trött och seg just nu, det är jobbigt att umgås dygnet runt i flera dagar med samma människor även om det är roligt. Det blir lite intensivt. Idag skulle egentligen har blivit en ganska lugn dag hade jag tänkt, men så lugn blir den inte.

Nu sitter jag på tåget påväg mot grannstaden för möte på ABC, efter det passar jag på att köra ett medelpass på Friskis när jag ändå är där. Efter Friskis får jag stressa till tåget för att åka hem igen. Ska försöka hinna in på någon affär också. Väl hemma så blir det nog Alfapetsmys med la familia om jag inte minns fel och sedan tänker jag faktiskt nörda Sims 3 resten av kvällen, det var längesen nu! Ska försöka hoppa i säng i tid också.

Puss på er, tills vi hörs nästa gång. 

One Response to “It’s just life”

  1. Samira Says:

    Vaaaaaaaaaaaaaaa??? Så länge? :-o (tog fel bloggadress)


Leave a comment