crazy days

November 25, 2011

Snodde en lista av fina Maja aká burkmajs.

Är du beredd? – Yes sir!
Okej då börjar vi – Go for it
Vad heter du? – Jennifer
Hur gammal är du? – 17
Hårfärg? – Mörkbrunt
Lång/kort ? – 158,5 cm
Skostorlek? – 38
Använder du bh? – Inte överdrivet ofta, men ibland
Om ja vilken storlek har du? Den minsta du kan hitta ungefär
Vad har du för färg på dina underkläder? – Just nu har jag ett par lila trosor i siden
Är du kille?- Absolut
Är du tjej? – Nej
Runkar du ofta? – Varje dag, hela dagen
Är du singel? – Tänk för att jag är det!
Skulle du kunna starta ett förhållande nu? – Kanske, kanske inte, who knows?
Är du intresserad av nån tjej/kille? – På sätt och vis, ja
Är du oskuld? – Ja
Om nej hur gammal va du när du förlora den? –
Har du ett förhållande? – I min fantasivärld, yep!
Är du tjock? – Måste jag svara?
Kan dina föräldrar lita på dig? – Ja, det tycker jag
Har du glasögon? – Nepp, bäst syn i världen
Har du bra självförtroende? – Både ja och nej
Har du blivit sviken nån gång? – Ja
Hur är ditt humör just nu? – Deppmode
Har du testat på knark? – Yep, blir hög varje dag! Neeej, of course not.
Tycker du om jordgubbar? – Ja
Har du druckit dig full nån gång? – Nej
Har du testa snusa? – Usch nej
Har du några syskon? – Fyra småsystrar
Vad har du för mobil? – Nokia
Tycker du om att sola? – Kan väl vara skönt om man känner för det
Gillar du grillat? – Ja
Går du på någon sport? – Frisis & Svettis is the shit
Spelar du nå instrument? – Nej
Favorit film? – Harry Potter 1-8, Breaking Dawn, Veronika Decides to Die osv…
Hur mår du? – Apa
Vad skulle du offra allt för? – Min familj!
Lunarstorm eller bilddagboken? – MUGGLARPORTALEN & TUMBLR
Vad har du gjort idag? – Kemiprov, långt hål, mikrobiologiredovisning, odlat bakterier i labbet, åkt tåg hem, handlat, lagat tacos, ätit tacos, duschat, legat i sängen med datorn osv…
Är du snygg? – Nej
Vad är de bästa med dig – I’m epic!
Vad är de sämsta med dig? – Allt förutom min epicness
Kan du cykla utan händer? – Ja, coolt va?
Har du moppe? – Tänk för att jag har det
Har du körkort? – Nej, men snart
Har du magrutor – Det har jag
Vart bor du ? – Hos mamma och hos pappa
Trivs du där? – Ibland
Favorit stad? – Jag vet faktiskt inte
Hip hip hora eller fjorton suger? – Fjorton suger isåfall
Är du bisexuell? – Jag vet inte, kanske?
Vad tycker du om bögar? – Dum fråga, kärlek är till för alla!
Ska din tjej/kille helst va lång eller kort – Lång kanske
Vad tycker du om fotbolls-vm? – Wtf? Hate that shit
Vilket lag i allsvenskan håller du på? – Vilka lag är med i allsvenskan?
Om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? – Tycker att Sverige är fint
Dricker du? – Läskeblask
Har du tröttnat på frågorna? – Faktiskt så har jag nog det
Bra då fortsätter vi – Trevligt trevligt
Har du egen dator? – Ja
Egen tv? – Ja
Har du dvd? – Ja
Har du boxer? – Nej, sånt behövs inte här
Har du stor säng ? – Hos mamma, ja
Har du stort rum? – Nej
Hur många kuddar sover du med? – Två
Har du bra kontakt med dina föräldrar – Ja
Sova ensam eller med någon? – Ensam
Vem sov du senast med? – Måste ha varit Erik
När la du dig inatt? – 03.00 ungefär
När vakna du imorse? – 07.00 ungefär
Vad heter du på msn? – blablabla
vet du någon som äger en blogg? – Typ halva Sveriges befolkning?
Vad har du för mobil nummer? – 073….
Vem hade du senaste msn konversationen med? – Ingen aning, är aldrig inloggad

One Response to “crazy days”

  1. Maja Says:

    BURKMAJS! WOOPWOOP!

    Anyway. Du var inte alls ful på bilderna! Supersöt! :’)


Leave a comment